onsdag 3 mars 2010

. Det var ett tag sen .


Har inte blivit mycket bloggande den här veckan, har inte orkat. Sen har det ju inte hänt så jätte mycket heller. Det gamla vanliga. Men igår så fick jag med lillasyster ut på stan innan jag började jobba efter lunch, jag behövde köpa lite "jobbvänliga" kläder. Lite work casual helt enkelt. Gick bra. :) Syster och jag tog en runda på morgonen, hon skulle hjälpa mig med valet av kläder och se till att jag inte köpte sådant som jag inte behövde, men jag köpte inget då. När jag slutade klockan fem så gick jag ut och köpte grejorna själv istället. Jag var fruktansvärt stolt när jag kom hem eftersom jag hade lyckats köpa skitfina grejer och lyckats att inte löpa nåt onödigt. :)

Jag kommer säkert lägga upp bilder på lite av kläderna sen (bilder har blivit ganska viktigt eftersom pojkvännen går in på bloggen, fast han inte kan svenska, bara för att sno bilder :p).

Nu ska hunden ut. Adjöss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar