onsdag 24 mars 2010

. Nu ni, händer det grejer här! .


Nu ni, som sagt, händer det saker här i huset ska ni veta!! Ho ho, som Hanna brukar säga. ;) För det första är det skojiga djur på Tv4 Komedi, för det andra ska jag till frissan imorgon (äntligen!!!), och för det tredje diskuteras det hundar här hemma! :) Jag har lyckats halvt övertala min far att det är okej att jag skaffar valp. Det ni! :) Ooooh jag blir så glad! Den numera ex-pojkvännen har helt rätt i att jag har så mycket kärlek att ge. Jag älskar någon/något helt villkorslöst och till tusen procent, oavsett om det är en nära vän, en romantisk relation eller ett djur. Och det bästa med djur är att de älskar en lika villkorslöst tillbaka och finns där för att skydda en mot allt ont i världen. Helt jävla fantastiskt och underbart på alla sätt. Men jag var ju tvungen att kolla med föräldrarna först eftersom jag fortfarande bor hemma. Det blir ju lite jobbigt om jag vill skaffa hund och de inte är med på noterna... Pappa dock är mer eller mindre helt på. Känns asbra. Min nya bästis är några telefonsamtal bort, förhoppningsvis. Man vet ju aldrig med omplaceringshundar. Men jag känner mig hoppfull ändå med tanke på typen av hund jag haft i 12 år. Det blir ett spännande projekt det här! :) Jag är jätte nöjd. ♥

Vad mer då... Jo! Fick jobb på Telenor häromdagen, som eventpersonal. :) Ni vet de där asjobbiga säljarna som sätter upp sina prylar i shoppingcenter och grejer och försöker sälja på en en massa grejer? Mitt jobb kommer gå ut på att ha ett litet bord bredvid säljarna och ha pysselhörna. Typ "pimpa din mobil" eller "gör ditt eget mobilsmycke". Ansiktsmålning ingick också i arbetsuppgifterna, men eftersom jag inte är så bra på just ansiktsmålning så slipper jag det. Får ruskigt bra betalt också. Kommer bli bra det där. Känns riktigt bra det här faktiskt. Som jag sa förut, jag har gjort så fruktansvärt stora framsteg, denna lilla "setback" kommer inte få förstöra det för mig. Jag har kommit för långt. Känns så jävla fantastiskt! Är sjukt stolt över mig själv faktiskt, om man ska vara helt ärlig. :)

Nej, nu har jag inte lust med det här längre. God natt ni få men förhoppningsvis trogna.


(Såhär kan min och Ross framtida lilla kompis se ut. Om vi har tur. Mamma, ta inte det här som att jag tänker skrida till verket riktigt än. Men jag funderar på det, just so you know. :p)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar