tisdag 1 juni 2010

- Jag kan KNYTA EN BALLONG!!! -


Något jag är mycket stolt över! Jag har aldrig tidigare kunnat lyckats med konsten att knyta en ballong. Nu snackar vi ALDRIG! Men NU har jag lyckats!! :D Knöt så många ballonger så det är inte klokt. Blåste upp dom, knöt dom, satte dom på pinnar, och tejpade fast dom på en skärm som skulle stå framför utrymmet där sjuksköterskorna skulle stå och mäta folks blodtryck och/eller kolla folks BMI.

Hur som helst är jag numer sjukligt duktig på att knyta ballonger!
Annars har det varit en ganska slö dag sådär allmänt, klev upp 05:30 imorse, cyklade bort till "mötesplatsen" där jag mötte upp hon som höll i "jubileumsfirandet" och så tog vi en taxi därifrån ut till Viksjö. Vi packade ihop vid 3-tiden men kom inte därifrån förrän ca. 16:30. Lång dag. Men imorgon är jag LEDIG! :D

Nu ska jag äta något, kolla på tennis eller nåt med pappa (han väljer vad vi tittar på denna eftermiddag), och troligen somna på soffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar