fredag 11 juni 2010

. MMMM.... HAVRE -


Sitter bakom skrivbordet, mumsar på havrekakor och drömmer våta drömmar om Sony Ericsson x10 och iphone 4...

FAN, jag är tillbaka i samma gamla teknik-fnurra som jag hade någon gång under högstadiet... Kära vänner, jag är en tekniknörd!! Framförallt när det gäller mobiltelefoner. Det är en ond cirkel. Jag önskar verkligen att jag tjänade ca. 20.000 kronor/månaden, men det gör jag INTE... Då skulle jag kunna kila ner till närmsta Phone House butik och införskaffa en Sony Ericsson x10 bara för att jag känner för det.

Mobiltelefoner är barnsligt roliga att sitta och pilla med, ta reda på alla funktioner som finns och vad man kan göra med dom. Blir alldeles varm inuti bara jag tänker på det... Det måste seriöst vara något fel med mig.... :S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar