tisdag 13 juli 2010

- GÉANT -


Kändet att jag behövde ta en paus från solen en stund, inte bara för att det är gräsligt varmt och man svettas t.o.m. från ögonlocken men det kommer en snubbe hit snart som ska snacka med mor och far om något. Känns halv-seriöst om jag ligger på terassen och fläker mig när han kommer... :p

I vilket fall som helst så har vi varit på Géant idag och inhandlat snorkel och "dykar skor". Vet inte vad jag ska kalla dom men det är som skor som man använder när man snorklar. Mycket användbart eftersom jag skar mig på koraller förra året. Dom är sjukt fula men JÄTTEBEKVÄMA!! Sa till mamma att de är rena "pensionärskorna" eftersom de är så jädra bekväma men fruktansvärt fula. Precis såna som jag skulle kunna tänka mig att gamla tanter har på sig när de ska till affären och handla.

Så imorgon bär det av mot ön och jag kan jaga fiskar för glatta livet hela dan. :) Tror det kommer bli bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar