tisdag 27 juli 2010

- IDIOTENS TANKAR... -


Fick en trevlig kommentar på förra inlägget av en trevlig snubbe vid namn Felix. Han har en tävling på G där man kan vinna fler besökare på sin blogg via bloggtrafik.nu. Jag ska vara helt ärlig, jag brukar skita i när folk kommenterar om tävlingar. Men av 2 anledningar så bestämde jag mig för att det här kunde vara en bra idé ändå.

Punkt 1: Vem gillar inte en blogg som heter "Idiotens tankar"???!!! Asbra namn! Helt i min stil.
Punkt 2: Vem vill inte ha lite fler besökare? (nämnde jag att jag gillar namnet "Idiotens tankar"? :thumbup: Nästan lite avundsjuk på att jag inte kom på det namnet själv faktiskt.. Skulle passa finfint här ju!)

Förresten, skulle folket som jag inte känner på riktigt vilja vara snälla och tala om hur tusan de hittade till min blogg?? Jag fattar noll, mitt största fan är typ min mamma... Hahah.
Det var allt, kolla för övrigt på videon nedan en gång till! Den är klockren! Blir bara bättre och bättre för varje gång!!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar