tisdag 27 juli 2010

- SOLSKEN -


Egentligen har det här inlägget troligen (säger troligen eftersom jag inte skrivit resten än) ingenting att göra med solsken, men det är ju en trevlig titel så då kanske man blir lite mer intresserad av att faktiskt läsa skräpet jag skriver snarare än att veta att hela inlägget kommer handla om hur förkyld/hårig jag är just nu... Funkade det?

I alla fall, solen skiner faktiskt idag (konstigt, att solen skiner på rivieran. Vilken shock! :P). Vi kommer hem snart, syster och jag. Till kalla Sverige. Vi kommer hem den 2:a Augusti. Jag föreslår att vi skiter i att laga middag då och går raka vägen till Kina Muren istället. Låter som en bra idé.

Förkylningen känns bättre. Jag har sprayat näsan full med nässpray menthol (och råkat missa näsborren och spraya mig i ögat... :bigeyes: hahah. Inget ovanligt alltså). Så nu känns det helt okej, och mitt öga luktar mint. Mmmm.

Funderar på om syster och jag ska ta och dra iväg och hitta på nåt idag istället för att sitta hemma hela dagen. Vi får se hur det blir med det. Ut i solen i alla fall! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar