fredag 23 juli 2010

- SOMMAR NÄR DEN ÄR SOM BÄST -


Det har blåst något fruktansvärt hela dagen. Jag älskar det. :) Helt jävla underbart. Och eftersom det blåste så kunde man se ut över hela dalen, hela vägen bort till bergen på andra sidan, och nästan allt var kristallklart. :D Åh, jag blir så lycklig av det här vädret!!

Vi var ute på lunch också (det kan man läsa om på systers blogg, om man vill), men mest låg vi i solen och lyssnade på musik på högsta volym och fotade lite. Syster ritade också på mig. Bl.a. bilden till höger här nere.
Eftersom jag kallar henne knoppi så "signerade" hon mig kan man säga. Fast det mesta gick bort när jag badade (och kanske, möjligtvis lämnades det ett liiiitet, litet märke som stavas "kno" på en av soldynorna också. Men det nämner vi inte. Sssshhh! :P).





För övrigt så har mitt hår blivit aningen grönt av kloret i poolen... Hmm... Såg någonstans att man kunde bli av med det om man blandar korbinsyra (tror jag att det var) med vatten och har det i håret i typ 3-5 min. Och vad tusan heter korbinsyra på franska då...??? Det här är precis som när syster och jag var i Cap3000 och jag ville in på apoteket för att köpa nässpray, men visste inte vad nässpray heter på franska. Och nässpray är ju ett aningens vanligare ord än "korbinsyra"... Tror jag måste leta fram en ordbok!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar