lördag 9 oktober 2010

- COOLA CISSI -


Vad är nu detta? En uppdatering på helgen??? Vilken shock! :P
Det är nämligen så att min ascoola lillasyster hade bus för sig igår och piercade naveln. ♥ Needless to say, pappa blev något irriterad eftersom han inte fick veta nåt. Mamma visste, eller... hon hade i alla fall fått ta del av diskussionen runt tatueringar och piercings i allmänhet. Förvånansvärt nog så blev han faktiskt inte sur, bara shockad. :)

Skulle också vilja skaffa navelpiercing, men med tanke på hur min vänstra örsnibb mer eller mindre kapats på mitten pga. en infektion som följd av oäkta örhängen så måste jag nog snacka med en hudläkare först och informera mig lite. Men jag tror att tatueringar är mer min grej faktiskt - även om pappa skulle bli skvatt galen. :P

http://bellybuttonpiercinginfo.info/belly-button-piercing/belly-button-piercing-11.jpg


- nej det är inte systers mage, har inte lagt över bilder från mobilen än -


Annars så har jag äntligen fått tag i Dog Defense sprayen!!! :D Skitglad, och en klicker!! Så nu ska här tränas. Ville inte köpa fler hundprylar innan eftersom det inte va säkert om vi skulle behålla Ozzy eller inte, men nu när vi har bestämt oss till 100% så var det läge att införskaffa lite prylar. ♥


 


 


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar