fredag 29 oktober 2010

- INVÄNTAR LILLASYSTER -

http://familjenkorb.blogg.se/images/2008/ben-and-jerrys-cookie-dough-56535_20922651.jpghttp://bora.blogg.se/images/chocolate_fudge_brownie_1155024162.gif




Sitter och käkar B&J's och kollar på Idol (Daniel är BÄST. Rösta på honom! ;)). Väntar på att syster ska komma hem och hjälpa mig färga håret.
Har precis pratat med farmor i en halvtimme. Vet egentligen inte hur man lyckas hålla igång en konversation med henne i en halvtimme. Fast hon är ganska duktig på hålla låda själv. :P

Idag var en ganska intressant dag, fick reda på att en kille i rastgården har snackat skit om mig och mina hundar. Tydligen snackar den här killen massa skit om andras jyckar men höjer sin boxer till skyarna. Whatever, mina knähundar (okej, visserligen modell större men dom är keligast i världen) har massa hundpolare i rastgården som är mycket mycket mindre. Bl.a. en liten dvärgpinscher på ca. 3 kg. Skitsöt. ♥ Så han kan ju snacka bäst han vill, jag har mitt stöd från andra.


Wohoo! 90-tals tema på Idol!!! Och Olle tänker spela WONDERWALL!!!! ♥♥♥ Min favoritlåt alla kategorier. :)
Glöm inte att heja på Jay bara för att han är sjukt snygg. ♥ :P



 



Soffmys med lill-Ozzy ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar