fredag 7 januari 2011

ÅRSKRÖNIKA 2010


Har inte orkat bry mig om det här, men min syster hade postat det här frågeformuläret. Så jag kör på det jag också. :)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte Katapulten på Grönan för första gången. Asläskigt. Men sjukt värt det.

Har du några nyårslöften?
Nej, jag brukar aldrig ha det. För mig handlar det mer om en allmän inställning till livet än om saker som jag ska försöka tvinga mig själv att göra/inte göra. Men något som jag bestämt mig för att göra är att gå ner ca. 5 kg. Ingen tidspress dock. Det får ta den tid det tar. :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag vet.

Vilka länder besökte du?
Jag avslutade 2009 och började 2010 i Spanien och på Irland. Men annars var det Frankrike precis som vanligt. ♥

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11e Mars. Dagen då jag blev dumpad på värsta tänkbara sätt. "Du vill ha hund, det vill inte jag" är inte en acceptabel anledning enligt mig. Säg som det är, men ljug för i helvete inte. Då blir jag sjukt sur.

Vad var din största framgång 2010?
Den overlaps med 2009 för det var då det började. Kommit över den djup depression. Fast det jobbar jag med varje dag, och bloggen är en del av det. Ett sätt att fokusera på det positiva. Men det är nog det största jag gjort någonsin, inte bara 2010.

Största misstaget?
Svår fråga. Tycker inte jag gjort något jättestort misstag.

Bästa köpet?
Lill-hunden. ♥

Vad spenderade du mest pengar på?
Om man inte räknar hunden så är det nog snarare flera små köp som gjort att jag spenderat mycket pengar. Min största last är nog nagellack. Och när det är rea i affärerna köper jag massa kläder på en gång.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hmmm.... Vet inte faktiskt. Jag kan bli riktigt löjligt glad för ingenting alls. Om Ross kommer springande mot mig på sitt klumpiga, valpiga sätt fast han är så gammal kan jag bli superglad. :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Massor. Waka Waka är en. Sommar 2010 all the way.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag. :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Allt. Borde ha gjort mer grejer i allmänhet, men man har liksom inte tid så det räcker till att göra allt man vill.

Favoritprogram på TV?
Big Bang Theory och How I Met Your Mother ♥

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Satt i Frankrike på balkongen och åt chokladbollar som syster hade gjort. :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Mer feminin. Fast modet har ändrats till sånt jag gillar, så jag har bunkrat upp med oversize tröjor och sånt innan modet ändras igen och allt jag gillar försvinner. :P

Den bästa nya personen du träffade?
Vet inte. Matilda kanske? Det var så skönt att hamna på ett jobb där man kom så bra överens med någon.




Tumblr_lemelvf6j01qcvt0eo1_500_large
- bild via we♥it -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar