torsdag 20 januari 2011

LILLASYSTER HAR VARIT OCH TRÄNAT!






Vad är det som försigår här egentligen?? Det verkar råda någon form av träningsmani här i familjen. Syster min har visst varit på gymmet idag (och inte bara suttit i gymmets kafé och spanat in alla hurtbullar som en annan hade gjort) hon har faktiskt tränat! Och Kusin-Ella (som vi för övrigt ska fika med på tisdag ♥) verkar ha blivit träningstokig hon med.

Jag kanske borde börja gå på gymmet och lyfta lite skrot jag med? ... HAHAHAH, vem försöker jag lura? :P
Faktum är att lite muskler skulle sitta fint men jag promenerar minst 4 promenader om dagen i ca. 40 min - 1 timme per prommis, så jag orkar faktiskt inte släpa min lata lekamen till ett gym. Så är det bara.

För övrigt kan jag tala om att den finfina mobilen jag köpte visade sig vara en GSM telefon!!!??? Hur tusan kan man ens tillverka en GSM telefon nu för tiden? Mycket märkligt. Ännu märkligare var det faktum att dom på Elgiganten inte talade om det för mig utan promt sade att det är simkortet det är fel på. Då kan man uppenbarligen inte sina grejer. Och pga. det så skaffade jag ett nytt simkort som skulle aktiveras, väntade otaliga antar minuter i telefonköer på nokias- tres- och elgigantens kundtjänster. Det kostade mig massa onödig tid.
Har bett far min försöka fixa den här telefonen till ett rimligt pris istället. Han är bra på sånt. ♥ Så vi får se hur det går med det.

Nu ska jag kolla CSI. ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar