måndag 29 oktober 2012

DAG 20 - DEN HÄR MÅNADEN

En sammanfattning av den här månaden då! Ja, vad ska man säga? Denna månad har väl inte varit något speciellt egentligen. Har gjort diverse resor till IKEA, jobbat, dragit igång en löneförhandling med min bror (något jag inte tänker gå in på här), varit på begravning, sett årets första snö, lyckats ha sönder min (relativt) nya klocka, badat bubbelpool ute i minusgrader, fått min första egna mobilräkning. Kommer inte på så mycket just nu men det får väl sammanfatta denna månad. ☺

Och eftersom jag lyckades tappa min klocka i golvet så att en plupp (visserligen bara till för dekoration, men ändå!) lossnade, så funderar jag på om jag skulle ta och köpa mig en "riktig" klocka. Är väldigt sugen på en från Michael Kors, men de kostar ju en del... Så man får ju lite beslutsångest.
Ska jag, eller ska jag inte, köpa en ny klocka?? 

- bilder & priser via klockia.se -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar