torsdag 6 december 2012

INGEN LUST, VI HÖRS I MORGON

Jag har haft en sjukt stressig och jobbig dag. En sådan dag som gör att jag helst skulle vilja gräva ner mig i sängen och aldrig komma fram igen. Så nu tänker jag äta middag i sängen och titta på en film. Vi hörs i morgon om det blir bättre. ♥
PS; Hundens fina jacka kom i dag, tröjan passade tyvärr inte så jag returnerar den och köper en ny i rätt storlek. Bjuder på en bild på hunden i jackan i alla fall.

I've had the most stressful and bad day. One of those days that make you wanna crawl under the covers and never come back out. So I'm gonna have dinner in bed and watch a movie. I'll write tomorrow if I feel better. ♥
PS; Ozzy's new winter jacket arrived today, the sweater I ordered didn't fit so I'm returning it and buying one in the right size. Here's a picture of the dog in his new jacket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar