torsdag 14 februari 2013

ALLA ♥ DAG

Jajjamän, i dag är det den 14e februari igen. En dag som jag min fantastiska syster brukar bojkotta totalt genom att gå på bio och se någon barnfilm. För några år sedan gick vi och såg Prinsessan och grodan. En väldigt bra tradition tycker jag då jag anser att man inte ska behöva en speciell dag för att visa någon att man tycker om dem extra mycket. Tyvärr så åkte ju Cissi hem i förrgår så jag kommer att spendera kvällen med att sitta i mjuksbyxor, måla naglarna och titta på nån bra serie. ☺ En alldeles utmärkt kväll om man frågar mig.

Yep, it's February 14th again. A day that me and my sister usually rebel against by going to the cinema and watching a children's movie. A few years ago we saw "The Princess and the Frog".
I think it's a pretty awesome tradition since I don't believe that you need a special day to show someone that you love them. 
Unfortunately my sister went back home on tuesday, so I'm gonna spend my valentine's day wearing sweats, painting my nails and watching a tv-series. ☺ An absolutely perfect evening if you ask me. 




- we♥it -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar