onsdag 6 februari 2013

VÅR PÅ BLOGGEN

Snön vräker ner utanför mitt fönster, men det struntar jag i. Det är vår på bloggen! ♥ Ny header och nya färger, resultatet av att jag startde en ny blogg: 50 Shades of Nailpolish. Jag ville att man skulle förstå att de hör ihop. Dessutom så behövde jag göra något som jag blir glad av, och att sitta och pilla med ny design gör mig glad. ☺

Så ta gärna en titt på den nya bloggen. Jag har inte riktigt kommit igång med den ännu, men jag gillar tanken och idén bakom.

The snow's falling heavily outside my window right now, but I don't care. It's spring on my blog! ♥ New header and new colors, the result of me starting up a new blog: 50 Shades of Nailpolish. I wanted people to be able to tell that they're connected. I also needed to do something to make me happy, and making new blog designs is something that makes me happy. ☺

So have a look at the new blog. I haven't really started just yet, but I do like the idea behind it. 

- we♥it -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar