fredag 1 mars 2013

FRIDAY

Fredag i dag alltså. Det är mulet och blåsigt i Stockholm i dag, men jag tänker inte låta det förstöra mitt relativt goda humör (relativt för att det inte är på topp). Skulle egentligen åkt ut till Huddinge i kväll men jag orkar inte, så det blir en hemmakväll i stället. Däremot så kommer jag nog ge mig ner på stan, närmare bestämt Lagerhaus för att inhandla lite bunkar och förvaring till köket. Skulle vilja ta med mig hunden men det blir så bökigt att gå i affärer med honom i släptåg så han får nog ligga hemma under tiden.

The weather is grey and windy in Stockholm today, but I'm not gonna let that ruin my relatively good mood (relatively because I don't feel great, but still). I was supposed to go to Huddinge tonight, but I had a change of heart so I'm not going. I'm gonna spend my friday in bed, watching tv. Though I might go into the city to buy some pots and jars for the kitchen. I'd like to bring the dog but it's hard to shop with him him seeing as, generally, dogs aren't allowed in stores. So he's gonna have to stay home. 

Screenshot från lagerhaus.se // Screenshot from Lagerhaus website

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar