onsdag 27 mars 2013

I KVÄLL BLIR JAG MEGABLOND IGEN

Japp, i kväll är det blekning av håret som gäller. Insåg att jag kunde bleka topparna hemma själv och testa att göra en egen ombre-färgning men insåg sen att det troligen skulle se knasigt ut eftersom mina rötter är en annan färg än resten av håret nu, så jag tror vi kör blekning i hela håret i stället. Det passar mig så varför inte? Håll tummarna att det blir bra nu! ☺

Yep, tonight I'm gonna bleach my hair. I realized that I could bleach the ends myself and try to do a "home made ombre dye" but figured that it might look a bit weird since the roots are a different color than the rest of my hair, that would mean I'd have 3 different colors in my hair. So we're just gonna bleach all of it, that suits me so why not? Keep your fingers crossed that it turns out nice! ☺

inspo, we♥it // inspo, we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar