onsdag 25 september 2013

ÄLSKADE, BÄSTA ROSS ♥

Jag vet inte hur jag ska börja riktigt. I går eftermiddag var vi hos veterinären med Ross för att låta honom somna in... Det känns så konstigt att säga att finaste Ross inte finns mer. Det gör mig så fruktansvärt ledsen, även om det var bäst så. Så mycket som den hunden gjort för mig.... Kan inte beskriva i ord hur det känns att han är borta. Saknar honom något så enormt så skär i hjärtat. Det finns så mycket som jag inte hade klarat utan honom. Jag älskar dig, Ross. ♥

// I don't really know how to start off this post.. Yesterday we took Ross to the vet to have him put to sleep. It feels so strange to say that he doesn't exist anymore. I don't know what I would've done without him. He saved me. I miss him so much it is physically painful. I love you, Ross. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar