torsdag 12 september 2013

TORSDAG

Har bloggat dåligt den här veckan känner jag, har ju haft tid men det har liksom inte blivit av. Nåja, någon sa att jag troligtvis skulle tröttna på att vara arbetslös redan efter första veckan, men jag har faktiskt inte tröttnat än. ☺ Känner att jag kommer ikapp med sånt som aldrig blev av när jag jobbade mer än 8h per dag (för ja, det blev väldigt ofta mer än 8h). Har tagit 2h långa promenader med hunden nästan varje dag, städat och fixat hemma och tagit hand om sånt som gör att jag mår bra. Framför allt så har jag sovit! ♥ Känns himla bra, men det som känns bäst är ändå promenaderna. Som man sett från min Instagram (→) så har det blivit över 10km vid varje promenad. Och det är jättemysigt att gå runt Djurgården med hunden. Älskar't ☺. 

// I've been pretty bad at blogging this week as well, I've had the time but kinda haven't sat down at the computer at all. Anyway, someone told me that I'd be sick of being unemployed after the first week, but honestly I'm not sick of it yet. ☺ I feel like I've cought up with stuff that I never got the chance to do when I worked for more than 8hrs a day (because yes, more often than not I was at the office for more than 8hrs). I've taken 2hr long walks with the dog almost every day, cleaned up at home and taken care of things that make me happy. And more than anything, I've cought up on sleeping! ♥ Which feels great. But what I'm happiest about is still the walks, as you've seen on my Instagram (→) I walk more than 10km's each time. And I love walking around Djurgården. ♥ Love it. 

bild från we♥it // image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar