onsdag 9 oktober 2013

GARDEROBSRENSNING

I dag kom Cissi över en stund, åt lunch och hjälpte mig rensa garderoben. Har en hel flyttkartong (som inte går att stänga) med grejer som ska till Myrorna och två påsar med sommarkläder som ska upp på vinden. Ska upp en vända och hämta ner vintergrejer också, men behöver skaffa fler flyttkartonger först. 

Känner mig galet trött, skulle egentligen ner till Printline och låna skrivaren men jag vet inte om jag orkar i dag. Känner mig ganska trött och sliten. Skulle inte sitta helt fel med en tupplur. Får väl se hur det blir med den saken. 

Nu ska jag sätta mig med Illustrator och påbörja Cissis CV. Toodles! 

// Cissi came over today, we had lunch and started cleaning out my closet. I have a whole moving box (that doesn't close) full of stuff that I'm gonna give away to Myrorna or some other charity, and two big bags of summer clothes that I'm gonna put up in the attic. I need to go up there to take down my winter clothes aswell, but I kinda need more moving boxes before I do that. 

Other than that I feel really tired today. I was gonna go down to Printline to borrow a printer but I don't know if I have the energy. I feel kinda slow and  lethargic. I'd really love to take a nap right about now.

Anyway, I'm gonna open up Illustrator and get started on my sister's resume. She asked for my help so I better get to it. Toodles! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar