onsdag 13 april 2011

NÅGOT STRESSAD


Min far tog en sväng förbi kontoret idag på morgonen och pratade om diverse saker. Känner att jag ligger lite efter nu för att han var här och "höll föredrag" sådär spontant och fint som han kan göra (känn ironin flöda). :P

Har jobbat ikapp lite nu så stressen börjar rinna av mig lite. :)

Såg på 99 saker man måste göra innan man dör igår. Det där med att tatuera sig och låta polaren bestämma motivet kändes väl sådär halvsmart, men jag var trött och tyckte just då att det var ju en toppenidé! Syster höll inte med, hon tänkte minsann inte låta mig bestämma nåt tatueringsmotiv till henne inte!

På tal om tatueringar så har jag bestämt motiv! :) ♥ Skitglad. Det var ganska uppenbart egentligen, frågan är nu bara var och när själva tatuerandet ska ägra rum. Jag skulle älska att köra första tatueringen på antingen Love/Hate i Miami (grabbarna från Miami Ink) eller High Voltage tattoo (LA Ink). Det skulle va grymt! :) Hur som helst är det enda jag behöver göra nu att komma på var och vem som ska få föreviga verket. Jag är har inte ens börjat med det än och är redan grymt taggad! :D


 

Tumblr_lixgupowqs1qcr0cwo1_500_large

- we♥it.com -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar