måndag 1 augusti 2011

MIN SYSTER ALLTSÅ....


Har tydligen skrivit ett VÄLDIGT FINT inägg på sin blogg såhär på min födelsedag och allt. :P Men de där brösten hon pratar om att jag har börjat få måste jag erkänna att jag inte har sett så mycket av... Hahah. :P Men å andra sidan så är jag väl kvinnlig på andra sätt (får man hoppas).

Och på denna min födelsedag sitter jag på ett tämligen tomt kontor och gör absolut ingenting! Lysande va? Jag var här kl. 8:30 imorse men telefonen har ringt en gång (telefonförsäljare) och jag har fått ett mail (ang. avrop på blanketter). Alltså har jag inte gjort ett dyft idag förutom att ha organiserat lite papper i sina filer, dansat runt på rummet till de grymma låtarna på min Spotify, och fjantat omkring på facebook. En mycket produktiv dag måste jag säga.

Nu ska jag äta lunch, ett jättegrattis till mig själv på första dagen på bästa året någonsin! :)



Normal_1295113073_large


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar