tisdag 1 februari 2011

- BLOGG TRÖG -


Så känner jag just nu. Vill blogga mer men orkar inte. Är sjukt trött jämt, undrar vad det kan bero på...

Körde lite ärenden idag innan jag åkte hem. Passade på att köpa en ny primer och svart nagellack (igen), men denna gång från China Glaze. Sjukt spänd på att använda det. ♥ Jag vet vad du tänker nu, "svart är ju svart, hur kan man va spänd på något när man vet hur det kommer se ut?". Svaret på det är att jag är nagellacksberoende. Jag älskar verkligen nagellack. Särskilt svart. På söndag ska det nya lacket testas (söndag är lite av min slappar dag, ta det lugnt bara och ladda för den nya veckan, detta innebär alltid nagellack. :) )

Äh, ska glo lite på Family Guy. Tjenixen.


Tumblr_lfpyiuskrk1qeqqr5o1_500_large

- längtar till sommaren -





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar