onsdag 16 februari 2011

- ONSDAG -


En ganska alldaglig dag, så jag tänker inte gå in på det allför mycket.

Filmen igår var i alla fall bra. :) Riktigt kul faktiskt. Även om jag kände att efter "Dumma mig" (Despicable me) så blir ingen annan animerad film riktigt lika bra... Men hästen var slående. ♥ :P

Imorgon är det dansdags igen. Raggaeton. Sjukt kul normalt sett men eftersom Omid sa "se kvinnliga och sensuella ut" så går det halvbra för mig. Det där med att se sensuell och kvinnlig ut bara sådär mitt i en koreografi är inte riktigt min grej. Jag är liksom inte bra på det annars heller. I alla fall inte på beställning, om jag bara är ute å promenerar och det kommer någon dåre som råkar tycka att "Wow, HON va sensuell och kvinnlig" så för all del liksom. Men annars så känns kombinationen jag + sensuell som en ganska så dålig (och avlägsen!) idé.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar