torsdag 30 juni 2011

EFFEKTIV


Det är vad jag har varit idag. Jag började dagen med en joggingtur i skogen, med stretchande och hundarnas badande vid strandkanten så tog det kanske en timme *sjukt stolt*. :D Sen kom jag hem och gjorde en enorm portion havregrynsgröt, satt och jäste på soffan en stund och slötittade på Top Model. Sen låg jag och stekte i solen i flera timmar. :) Dock fanns det ingen hemma som kunde smörja min rygg, så nu är jag brunare på framsidan än vad jag är på baksidan. Men jag tror att jag kan leva med det faktiskt.

Under tiden jag låg och solade så läste jag ut en bok, Oväntat besök på Star Street - Marian Keyes. Ganska okej, men kanske onödigt tjock - inte lika bra som hennes tidigare böcker. Som tur är så köpte jag två nya böcker igår när syster och jag var på stan (okej, vi skulle egentligen bara ner till apoteket och köpa solskyddsfaktor och munskölj, men sen träffade vi T-pain (systers kompis, heter egentligen inte T-pain), fick gratis Red Bull och såg Babsan -dock ej "utklädd" om ni förstår). Hur som helst, två nya böcker av Sophie Kinsella. Hon skrev "En shopaholics bekännelser", har inte läst nån av "shopaholic-böckerna" men hon skrev en bok som heter Mina hemligheter, och den var jättebra så jag satsade på hennes böcker igen. Vi får se om det var värt det eller inte.

Sen så har jag diskat efter att lillasyster hade bakat (=hela köket fullt med disk, typ), och sen dammsög jag hela lägenheten. Bra dag. Och imorgon ska jag nog ut i spåret igen tror jag, sen ska syster och jag till Täby och städa ur bilen (men den delen vet hon inte om än, lika bra att överraska med den delen när hon redan är med i bilen - ingen återvändo, liksom :P).



Tumblr_ljgedx5xlk1qcs5luo1_500_large

- Bild via WE♥IT -




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar