måndag 26 september 2011

KLAGOLMÅL


Har fått klagomål från Tippan och syster att min tumblr-blogg suger. De tyckte det var bättre när jag skrev här. Så det är väl tillbaks till det vanliga då!

I fredags så va jag ute. JESUS säger jag bara, träffade historiens konstigaste brud. Det är helt sjukt att det alltid känns som att det är tjejer som vill ta med mig hem... :S JAG FATTAR INTE!! Nåja, vi lyckades ju ta oss därifrån innan det spårade ur totalt (för det kändes verkligen som att om vi hade stannat en stund till så hade de föreslagit att vi skulle hänga med dom hem - och det hade inte hänt!!).

Köpte också den efterlängtade parfymen i fredags. Och märkte att jag vet vilket papper som använts till att göra kartongen.. *suck* Känns som att det kan vara dags för nytt jobb?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar