fredag 30 september 2011

SNART GÅR DET INTE LÄNGRE

Äntligen fredag!! Idag kom jag fram till att jag nog borde byta jobb. Jag nådde bristningsgränsen. Jag tänker ge det här en ärlig chans fram till jul, men efter det... Funkar det inte då så söker jag ett annat jobb. Det funkar helt enkelt inte. Frågan är vad jag ska göra istället? Vad finns det för jobb som kan passa mig (förutom det uppenbara med hunddagis)? Vad skulle jag vilja jobba med? Vad vill jag sysselsätta mig med på dagarna? Det jobbiga är att jag verkligen inte har en jävla aning! Det enda jag är 100% säker på är att jag skulle vilja flytta till USA i något år eller så. Kalifornien helst, men vad skulle jag göra där? Au pair är ju inte att tala om, är ju som bekant inte direkt överförtjust i barn... Ett tag tänkte jag att man kanske skulle kunna jobba på ett resebolag.. Eller? Jag vet verkligen inte!!! Jag är kluven! Det löser sig nog (hoppas jag), men nånting måste jag ju hitta på! 



Tumblr_lpuyvb8hoc1qcqtv7o1_500_large



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar