torsdag 6 september 2012

GESUNDHEIT!

Igår så blev jag manad att köpa ett spel för 15:- på AppStore. Det heter Gesundheit, och är supergulligt! ☺


Detta är visserligen en gameplay video så titta inte på hela om du vill klura ut hur man gör själv. Men det är i alla fall ett jättegulligt spel! ♥

Planer för idag då. Är själv på kontoret just nu så ska försöka stöka undan så mycket som möjligt så att jag kan åka ner på Fältöversten och byta ett par jeans som jag köpte häromdagen (ja, utan att prova först!). Tänkte inte på att jag köpte en annan modell än vad jag brukar ha, så jag tog samma storlek som vanligt. Det gick ju såklart inte när jag skulle klä på mig i morse. Fick tänka om hela min outfit. Bestämmer ju kvällen innan vad jag ska ha på mig nästa dag (detta sparar sjukt mycket tid på morgonen) och så passade inte jeansen!! Klädpanik utbröt, men jag får köra på det jag tänkte ha på mig imorgon istället. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar