torsdag 11 april 2013

LIVET MED EN HUND SOM SER/HÖR SAKER SOM INTE FINNS

Ja i natt (igen) så tyckte min fantastiska lilla hund att det var en fantastiskt bra idé att skälla och yla på saker som (troligtvis) inte finns. Jag vaknade flera gånger av att han låg och morrade på saker som jag inte kunde se/höra. Det är tur att jag älskar den lilla dumma hunden. ♥ Förhoppningsvis så störde han inte alltför många grannar....

Last night my amazing little crazy dog decided that it was a great idea to bark and howl at things that (probably) don't exist. I woke up several times because he was growling at things that I couldn't see or hear. Good thing I love him cuz that would definitely drive me crazy if I didn't.  ♥ Hopefully he didn't disturb too many neighbors in the process...

mitt lilla monster ♥ // my little monster ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar