onsdag 14 augusti 2013

KAN DET HÄR VARA NÅGOT?

Jag har tidigare (och fortfarande) använt Björn Axén Smotthing Creme för att få mitt lockiga, risiga och slitna hår att blir sådär mjukt och mysigt som det är precis efter att man varit hos frisören. Men i dag hittade jag en liknande produkt när jag klickade runt på bubblerooms hemsida, nämligen Lernberger Stafsing Curl Cream. 189:- för 150ml. Tittar man på innehållsförteckningen så ser det ju himla bra ut. Någon som vet om den är bra? Känner att jag skulle vilja testa men eftersom jag kommer att vara arbetslös från den 30e augusti så känns det inte som något jag är villig att lägga pengar på om den inte är jättebra. 

// I have used Björn Axén Smoothing Creme for a couple of years now to get my crazy, curly, frizzy hair to be as soft as it is when you've just left the hairdresser's. But today I found another, similar product that I got kind of interested in. Lernberger Stafsing Curl Cream. It costs 189sek (approx €21) for 150ml. If you have a look at the contents, it looks pretty good. So does anyone know if this stuff is any good? I feel that I'd like to try it out, but since I'll be out of work after August 30th I don't know if I wanna spend money on it unless it's actually good. 

bilder från bubbleroom.se // images from bubbleroom.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar