onsdag 14 augusti 2013

SLAPP KVÄLL

Har inte orkat göra någonting när jag kom hem i dag, bytte om till myskläder och kröp ner i sängen. Halvsov en stund framför något program på sexan (vad som gick efter "My Name is Earl" minns jag inte ens). När jag hade kvicknat till igen så tog jag en rejäl dusch och smörjde in mig med brun-utan-sol (vill vara så brun det bara går så länge som möjligt, brännan från Frankrike har börjat avta) och nu ska jag och syster-yster sätta oss och äta middag. Sen blir det väl någon serie tills vi går och lägger oss. En perfekt onsdagkväll om man frågar mig. Behövde det kände jag. ☺

// I haven't had the energy to do anything special when I got home today. I changed into sweatpants and crawled into bed. I was half asleep for most of the afternoon and when I got back up I had a long shower and put on some self-tanning lotion (I wanna be tanned for as long as possible and my natural tan has kinda started fading), and now me and my sister are gonna have dinner. After that we'll probably watch some random tv-series until we go to bed. The perfect wednesday night if you ask me. Just what I needed. ☺

bild från kicks.se // image from kicks.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar