torsdag 19 maj 2011

DEPP


Inte som i Johnny Depp, depp som i nedstämd. :P Tänker på hur allt så lätt kan gå åt skogen, hur människor förändras och alltid gör en besviken och hur en person som har stått en så nära, så pass länge, inte längre vill ha något med en att göra över huvud taget. Varför? Av feghet, av rädsla för vad andra ska tycka? Vad är grejen? Fattar noll. Om jag ska vara helt ärlig så blir jag lite besviken varje dag för att ingenting är som det brukade vara förut och ledsen och orolig för att jag har en nära vän som jag inte vet om han lever eller inte. Att allt ska vara så tungt..

Nä, nu får det vara slut på deppet, syster har studentskiva och jag ska äta middag framför Big Bang Theory och kanske måla naglarna i en glad färg. Behöver lite boost känner jag. :)


Tumblr_llfo4sqcs51qjvzi3o1_400_large


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar