onsdag 18 maj 2011

VINN EN CANON POWERSHOT G12!


Såklart att man ska ta chansen att få vinna en dunderbra kamera! :) KLICKA HÄR för att komma direkt till tävlingen.

1. Själv tänker jag tävla med motiveringen att jag älskar fotofrafi men har tappat bort min lilla digitalkamera och har inte kunnat  ta ett enda dugligt foto på över ett år. Inte okej! Men om man har lite tur så kanske man kan ta dunderbra bilder med en ny kamera! :)

2. När det kommer till filmen med olika vinklar tänker jag använda videon som min syster och hennes polare (jag hjälpte till) filmade för ett skolprojekt. Nämligen denna ↓. Den har både olika vinkar och humor. Det ni!











3. Kan inte svaret på hur länge man kan filma med EOS 60D, fattar verkligen inte var den infon stod nånstans... :S Trist men sant. Man kanske har en chans ändå?


C'est tous. Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar