måndag 4 juli 2011

KALMAR ♥


På torsdag så drar jag, syster och kusin-Ella (+ möjligtvis hundarna, vi diskuterar hemme hurvida de ska med eller inte) ner till Kalmar och hälsar på Farmor! :) Jag är jättetaggad, älskar Kalmar på sommaren (på vintern är det rena ödemarken)! Det ska bli så himla mysigt! Iiiiih, jag är så taggad. Kanske för att vi ska bila ner, några timmar i en bil med sjysst sällskap och bra musik med destination Kalmar kan ju bara inte gå snett. Lägg till nån mysig fikapaus så blir det helt perfekt.

Fast innan dess - närmare bestämt imorgon - fyller mamma år! :) Jag håller tummarna för att vi kommer äta middag på Kina Muren. Syster och jag ska ut imorgon på "hemligt födelsedagsuppdrag". Hoppas det blir fint väder så man kan klämma in lite solande på balkongen också. :)



- Kalmar Slott -




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar