torsdag 14 juli 2011

TATUERINGEN LAGD PÅ IS


När vi var i Kalmar gick vi in på en tatuerarstudio för lite rådgivning, och det visade sig att min fantastiska idé som jag har filat på hur länge som helst, inte kommer att fungera på det stället där jag vill ha den. :( Så nu måste jag tänka ut antingen nånting annat eller sätta den på nåt ställe jag inte vill ha den...

Hahah, vilket jävla dilemma. :P Äh, pappa lär ju vara nöjd i alla fall. Förresten, syster piercade ju örat igen när vi var i Kalmar, pappa märkte ingenting förrän idag på morgonen. Helt galet, han brukar va jätteobservant och märka saker på en gång. Som när hon hade piercat naveln - ingen hade sagt nåt till honom men det första han sa när hon kom hem var "Cissi... Visa mig naveln". Nåja, bättre sent än aldrig. :P


Displaypicture_large




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar