söndag 8 juli 2012

DJURPLÅGERI

Sitter och tittar på Fear Factor USA, en tjej ska skruva upp fyra bultar i en låda med ormar för att få upp en nyckel av något slag. Det jag reagerar på är att de har dragit ut tänderna på ormarna, och hur mycket jag än ogillar ormar så tycker jag inte att det är okej! I nästa steg ska hon flytta ett gäng maskar till en mixer med munnen!! (sinnessjukt äckligt för det första). Och även om maskar kanske inte räknas som "djur" på det sättet men det är fan inte okej att dumpa mask i en mixer och sätta igång den så att maskarna blir en kladdig smet! HUR ÄR DET PÅ NÅGOT SETT OKEJ??!!!

För övrigt så har jag fortfarande inte tagit emot mitt paket! Inte heller okej. Jag fick i alla fall (äntligen!) ett  kollinummer att söka på! Framsteg! Men sen när jag söker på posten så har det inte ens lämnat deras lager! Vad i helvete håller de på med egentligen??!!

Nu när jag har lackat ur och spytt lite galla här och fått ur mig lite frustration så ska jag hitta på något annat, antingen spela The Sims eller måla naglarna.



- bild från google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar