fredag 6 juli 2012

SISTA ARBETSDAGEN!

Herregud vad jag sett fram emot detta. SEMSTER!! ♥ Jag blir så himla glad, äntligen!

Jag har sagt det förut men det tåls att sägas igen, det tär på en att jobba med familjen. Det framgick ju med tanke på hur jag mådde förra veckan. Så fort någon pratade med mig så började jag tokgrina, som ett litet barn som tappat sin glass i sanden. Jag är lite imponerad av mig själv och att jag inte haft någon meltdown den här veckan faktiskt. Och det ska bli så himla skönt att kunna sova så länge jag vill på måndag! Och när jag väl kliver upp ska jag göra egen islatte och äta frukost på balkongen (för ja, det ska fanimej vara soligt på måndag, annars!!).

Nu ska jag jobba vidare så att man får gå hem nån gång ocskå. :)



- bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar