onsdag 4 juli 2012

JAG HAR KLIPPT MIG

Var på spontanbesök hos Head Spot på Fältöversten de hade en ledig drop-in tid och jag var i akut behov av att klippa mig (har inte varit hos frisören sen i julas). De hade helt fantastiska stolar som man sitter i när de tvättar håret på en. Massagestolar!! Så medan frisören står där och masserar mig i hårbotten så blir jag masserad av stolen jag sitter i. Sjukt bra, åk dit och klipp er för tusan!

Sen köpte vi sushi och cyklade ner till Strandvägen och satt där på kajen och hade picknick. :) Jättemysigt. Lite kallt dock så vi cyklade hem igen så fort vi ätit klart. Kommer bli mer sånt nästa vecka när jag påbörjar min fyra veckor långa semester!! ♥

Nu ska jag spela mer The Sims och sen ska jag sova. Tack och god natt.


- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar