söndag 18 april 2010

. Namn .


Igår kom jag fram till att jag kunde hetat Tess, vilket jag tycker är ett ganska coolt namn! Det började med att syster tyckte att det är för långt att skriva Cecilia när hon ska skriva på grejer. Hon tyckte att det skulle vara lättare att använda ett av sina andra namn, Anna, istället för det går fortare att skriva.
Jag har alltid tyckt att Helena är ett tråkigt namn, men att välja mellan mina andra namn kändes inte kul det heller. Förrän igår, när jag insåg att om jag hade haft Therese som tilltalsnamn så hade jag kunnat kallas Tess, sjukt coolt ju!! Känns dock lite töntigt att byta namn när man är 22 år gammal. Lite sent påtänkt faktiskt.

Bror min skulle ju sova här inatt, visade sig att han redan gått när jag vaknade. Ändå vaknade jag vid 10, det är ju inte så sent. Han lär ju kommit hem vid typ 3 inatt (med tanke på att jag inte gick och lade mig förrän typ 2 måste han ju kommit hem senare! Smart va? haha. :p). Det är fan duktigt att kliva upp tidigt när man kommer hem så sent! Bra där! Som han brukar säga.

Nej, nu ska jag ta mig en andra kopp kaffe, en av systers cupcakes hon bakade igår, och kolla på Scrubs. :)
Definitivt bästa tv-serien efter How I met your mother. ♥


Gammal bild på mig och syster. Tror den är från typ '07 eller '08.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar