fredag 30 april 2010

- Uttråkad -


Så det får bli ett frågeformulär till bara för att hålla mig någolunda sysselsatt de kommande 45 minuterna.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår var jag på skithumör nästan hela dagen. Men jag blev lugn när jag fick ta ut hunden promenad, och gladare (OBS, inte nödvändigtvis glad, men gladare än jag var innan) när mamma gav mig ett skissblock som hon hade hittat på vinden. :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt i bilen påväg till jobbet i halv panik.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Eh... Satt och klottrade i min kalender.
Det sista du sa högt: Typ "Jaja, okej".
Det senaste någon sa till dig: "Posten hämtas nu snart, vid kvart över ungefär" (därav mitt "Jaja, okej")
Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten och lingondricka.
Vad var det senaste du åt: En sån där kladdig kaka som låg vid kaffemaskinen här, tror den hette "koladrömmar".
Vad var det senaste du köpte: Väskan. Och ja, den är fortfarande värd 700 spänn!! (dyraste grej jag någonsin köpt, men den är ju faktiskt i äkta skinn. Jag tröstade mig med "den är ju äkta skinn, kommer hålla i åratal!!! Jag kommer kunna ge mina framtida barn den här väskan!!!". Hahah. :p)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är brun... väl? Eller...? Jo, den är brun, det har jag bestämt. Den är i alla fall vit på insidan.
Vad är det för väder hos dig nu: Disigt och ganska grått. Mycket trist är det i alla fall.
Godaste glassmaken: ALLA! ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte alls, man kan inte bli kär i någon som man inte känner.
Sover du tungt: Jo, ända tills jag behöver gå och kissa mitt i natten. Därför har jag den tvångsmässiga vanan att gå på toa tyo 7ggr innan jag somnar, bara för att vara på den säkra sidan om att jag inte ska behöva kliva upp mitt i natten, kräla ur sängen, på det kalla golvet, och in i badrummet bara för att jag inte gick på toa tillräckligt innan jag gick och lade mig! Fruktansvärt frustrerande.
Drömmer du mardrömmar: Ibland. Men inte så ofta, tack och lov, de slutar oftast med att jag väcker mig själv genom att jag skriker. :s Mysko eftersom jag oftast inte kommer ihåg varför jag skrek eller vad jag blev rädd för.
Trivs du med ditt jobb: Än så länge, men jag jobbar för lite. Fast nu till sommaren så kommer det säkert vara superskönt att jobba alldeles för lite...
Favoritklädsel: Mjukis-/pyjamasbyxor och nån tight t.shirt. Bekvämt men inte för bekvämt så att man ser ut som att man inte brydde sig om att klä på sig alls.  
Favoritlåt just nu: Har alltid samma "Here is gone" - Goo Goo Dolls. ♥ Den eller Oasis - Wonderwall.
Vad ser du om du tittar till höger: En växeltelefon, ett headset och en liten skrivare för besökslappar.
Vad gör dig glad just nu: Att jag snart får gå hem, byta om och somna framför tv:n.
Vad ska du göra härnäst: Vet inte... beror på hur lång tid det tar att fylla i det här. Förhoppningsvis får jag gå hem snart.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och sliten.
Favoritgodis: Någonting surt.
Kläder just nu: Svarta jeans med hål på framsidan hela vägen längsmed byxbenet, vitt linne, vit glesstickad tröja, svarta stövlar och 4 ringar.
Sommarplaner: Inga alls ännu. Mitt liv är för ostrukturerat för att jag ska kunna planera in grejer långt i förväg.
Hur många kuddar sover du med: Typ... 3? Tror jag i alla fall.
Spelar du något instrument: Inte alls.  
Morgon eller nattmänniska: Natt, om inte solen skiner den dagen för då vill jag bara vara ute och inte gå in förrän solen går ner.  
Vad är viktigast för dig: Var inte det där en väldigt generell fråga? Hur ska man kunna svara på något som inte är specifikt?
Är du kittlig: Litegrann. Men det beror faktiskt mest på mitt humör.  
Snarkar du: Nej, knäpptyst. Däremot snarkar jag något enormt när jag är sjuk. Men annars så är jag tyst som en mus. När jag var liten så var mamma tvungen att smyga fram till min spjälsäng och kolla att jag andades bara för att hon inte hörde något. Men jag sov som en stock! :)
Stjärntecken: Lejon, RAWR!!! ♥ Hahah. :)
Äckligaste insekten: Spindlar är äckligast av allt, alla kategorier. Sen om det är en insekt eller ett djur, det kan man diskutera... Annars tycker jag nog att maskar är äckligast.  
Stökigt eller välstädat: Välstädat, fast det händer ju VÄLDIGT sällan.. Det är rent i typ 2 dagar efter att jag har städat och sen är kaoset igång igen.
Längtar du mest efter just nu: SOLSKEN!!!

Se där, nu är klockan kvart i 5 och jag får gå hem snart. :) Wooo! Orkar verkligen inte sitta på den här stolen något mer. Nu tänker jag spela spel den här sista kvarten (för det kommer ändå inte ringa någon eftersom det är valborg).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar