fredag 5 november 2010

- IDOL -


Sitter och kollar på Idol och Jay har precis sjungit Here without you till sin fru. Det är fan så fint att man blir gråtfärdig. Blev rejält rörd faktiskt... Var hittar man snubbar som han? På riktigt!? Helt sjukt. Han är för söt. ♥

Den där Linnea är ju sjukt ball också!

Nä nu tänmker jag faktiskt gå och hämta lite B&J Chocolate fudge brownie glass från frysen, sitta i min pyjamas och mysa. ♥ Fredagar är bäst på soffan, i pyjamas med sällskap av vovvarna. Så är det bara. Jag är alltid för trött för att göra nåt annat på fredagar. MYS!


http://www.ttdesign.com/images/intro/music.JPG




För övrigt så visade det sig att Balettakademin hade "höstlov" den här veckan. Jag som var på G med dansskorna och en enorm vattenflaska under armen. Det slutade med att syster och jag stack till ica istället och handlade glass. :P Vi får se hur dansant jag är nästa vecka istället. Förhoppningsvis dansar syster också så att hon inte kan sitta och filma mig i smyg och sen lägga upp skiten på youtube. :S

PS. Nu har Elin Blom precis sjungit Forever Young för sin pappa. Det var fan nästan så jag började gråta. Nu får jag ge mig!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar