torsdag 4 november 2010

- ROSS ÄR EN SUR GAMMAL GUBBE -


Det är sant, idag är han på nåt konstigt jävla humör. Han och Ozzy brukar alltid dela säng här på kontoret, men idag får Ozzy inte komma i närheten alls så han har kurat ihop sig på min laptop väska istället... Det är bara det att den är alldeles för liten att ligga på... Stackarn. Tycker lite synd om honom faktiskt. Ross sover dessutom med halva kroppen utanför dynan så Ozzy skulle helt klart få plats där han med... Lillgrisen. ♥

Idag är det torsdag, det innebär dans. Har missat två gånger - inte bra. För två veckor sen var jag helt slutkörd och orkade helt enkelt inte gå och förra veckan var jag krasslig i halsen (och var helt säker på att lillasyster smittat mig med sina streptokocker... :S Yuck). Men idag ska här dansas. Kommer säkert se ut som bambi på hal is. Trodde aldrig att jag skulle säga det här men... Jag ser sjukt konstig ut när jag dansar för att jag är FÖR SMAL! Ser ut som nån typ av pinne som trillat av ett träd som valsar runt i lokalen i ett tappert försök att se lite gangster ut.. Alla hip-hop relaterade danser kräver att man - som tjej - har lite kurvor. Vilket jag INTE har. ÖVER. HUVUD. TAGET. Och nu när man missat två lektioner så kommer det säkert se ännu värre ut.. Ve och fasa... Är säker på att syster kommer skriva om mina taskiga moves ikväll. Laterz!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar