tisdag 19 mars 2013

VART TOG KVÄLLEN VÄGEN?

Helt plötsligt är klockan över 10 på kvällen. Nåja, jag spenderade kvällen med att testa några nagellack som jag inte provat än, sen gjorde jag om gelélacket (eftersom man faktiskt kan måla med vanligt nagellack över så länge man tar bort det vanliga lacket med acetonfri remover). Och nu sitter jag i sängen och tittar i H&M katalogen som låg innanför dörren när jag kom hem. ☺ Blir så sugen på att handla lite nya kläder. Tror jag ska göra en rensning när det blir lite varmare ute.

I just looked at the time and it's past 10pm already! I just spent my evening trying one of my new nailpolishes, then I decided to re-do my gelpolish after all (might as well since you can actually use regular polish over gelpolish as long as you use acetone-free remover). Now I'm in bed flipping through the H&M Catalogue that I found in the mail when I got home. ☺ It really makes me wanna buy some new clothes though. Think I'm gonna clean out some things from my closet once it's not this cold out. 




bilder från H&Ms hemsida // Images from H&M's website

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar