måndag 15 juli 2013

50 SHADES OF GREY

Läste ut min bok i dag. Känner att jag måste läsa nästa del också. Det var så många saker man inte får veta som man måste få reda på för att förstå varför Christian Grey är som han är och gör som han gör. Så jag tänkte ta reda på om det finns någon svensk bokaffär här (jag vet, skulle kunna läsa den på engelska egentligen, men jag läser bättre på svenska så därför vill jag läsa böcker på svenska) eftersom jag och mamma ändå ska till Nice i morgon och lämna Cissi på flygplatsen. Troligtvis så finns det inte, men man kan ju kolla upp det i alla fall. Har ju en hel vecka kvar här. Kan ju lätt läsa ut en bok till på några dagar. 

// I finished my book today, and I feel that I need to read the other books too. At least the second one. There are so many things that you want to know that you don't get to find out in this book. I wanna know why Christian Grey is the way is and likes the things he does. So I'm gonna use my close friend google to find out if there happen to be a Swedish bookstore anywhere here (I know, I could just read it in english really, but fact is that I read better in Swedish so I really wanna keep reading in Swedish) since me and my mom are going to Nice tomorrow anyway to drop my sister off at the airport. There probably won't be one but I might as well check. I do have a bit more than a week left here and I could easily finish another book in a few days. 

bild via google // image from google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar