onsdag 3 juli 2013

HEKTISK EFTERMIDDAG

Det märks att det är sista veckan innan semestern när man tittar i min kalender. Tänkte försöka hinna med att hämta ut körkort och nya plånboken på posten (olika postkontor så jag får flänga runt halva stan) och hämta ut recept på apoteket i eftermiddag. I morgon ska jag städa lägenheten tänkte jag. På fredag fyller mamma år, nu är jag ju inte på samma ställe som dem men det ska nog ordnas och fixas så att vi kan fira tillsammans när jag kommer till dem sen. ♥ Så fredag får gå till att kolla ifall jag har en resväska i lagom storlek, kolla vad jag ska ha med mig för grejer och packa allt som är rent. 
Lördag får bli slappardag och sen på söndag så ska jag tvätta allt som behöver tvättas, så att jag har alla grejer rena när jag kommer hem sen. Bra plan. ☺

// You can really tell that it's my last week before summer vacation when you have a look in my calendar. I figured that I'd try to get some prescriptions from the pharmacy & pick up my new drivers licence and my new wallet at the post office (two different post offices I might add, I'm gonna have to run around town like a mad man) this afternoon. Tomorrow I'm gonna clean the appartment. Friday is my mom's birthday, shame we're not in the same place right now but I'll make sure we can do something for her when we see eachother on monday. ♥ I'll also start packing my things on friday and seeing what clothes I wanna bring with me. Sunday is laundry day, gonna wash everything so that everything's clean when I get back. Sounds like a pretty good plan to me. ☺


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar