onsdag 10 juli 2013

SEMESTER, DAG 2

Liten update på mig dag:
- har legat i solen sen tidigt i morse och läst min bok (50 Shades of Gey, inte jättespännande men den var ju så hypad att jag måste ta reda på vad som är grejen)
- badat lite
- bränt mig på benen och fötterna 
- ätit hamburgare på terrassen och druckit panaché (öl blandat med lemonad, finns att köpa på burk)

Nu ska jag hoppa in is duschen och tvätta kloret ur håret så jag inte blir grön, och sen hämta Sasha och Cissi. 

// So here's what I've been doing today so far:
- been tanning since this morning
- read my book (50 Shades of Grey, it's not that exciting but since there's such a hype around this book I had to read it)
- gone swimming
- gotten a pretty bad sunburn on my shins and feet
- had hamburgers and panaché (a mix between beer and lemonade) on the terrace

Now I'm gonna go have a shower to wash the chlorine out of my hair so it doesn't turn green, then I'm gonna go pick up Sasha and my sister so we can do something fun. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar