onsdag 8 september 2010

- JAG SUGER -


... på att uppdatera den här bloggen. Jag vet, och det är supertråkigt. Jag har ett behov av att skriva av mig alla alldagliga, tråkiga, superkul grejer som händer, men det blir ganska svårt eftersom min egna dator har pajat och jag bara kan komma åt internet på kontoret. Därför följer nu en kort uppdatering:

♥ Jag har börjat småjobba på Printline, sitter mest och jobbar på designförslag till den nya katalogen (pappa kan kyssa sin stadshus-idé adjö för den funkar inte. Sorry.
♥ Vi har bytt lokal och internet har inte funkat på ca. 2 veckor så nu får vi använda vårt mobila bredband från Telia (som vi bara har 2 av) så alla får springa och sno usb-nycklar av varandra.
♥ Håller på att göra i ordning showroomet (pappa sa att det skulle varit klart förra veckan - jo pyttsan!), det går halvbra.

Och i söndags var vi på Hundstallets öppet hus! Och imorgon ska vi åka ut och introducera Ross för en liten kille som kanske blir min. :) ♥♥♥ *hoppas, hoppas, hoppas att dom kommer överens*

Jag är sjukt taggad. Vet ju att om dom inte gillar varandra är det kört men man kan ju alltid hoppas. Om dom funkar så kan vi ta hem honom över helgen och se hur det funkar hemma. Sen får vi se hur det går.
Pappa påstår att han inte vill "ha en bajsmaskin i snöre till" men jag vet att han inte kan säga nej till en ascool hund med stora bruna ögon. :P Och mamma säger att jag behöver ha hund. Och det kan man ju inte annat än hålla med om, eller hur? ;)

Så imorgon gäller det. Så ni kan väl ta och skicka trevliga tankar till mig imorrn så får vi hoppas att det går.
Nu är jag hungrig så jag tänker dra iväg mamma och skaffa mat.


PS: Jag har färgat håret en mörkare blond (skulle bli typ rödblont egentligen men så blev det inte :P) och Ross hittade en sko på vägen hit imorse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar