måndag 20 september 2010

- NU FÅR DET FAN VARA NOG! -


Ross blev attackerad av en stor Schäfer idag. Ännu ett påhopp på Ross. Jag har tröttnat! Han är för fan 8 år, han ska inte behöva leva ut resten av sina dagar i oron att bli attackerad av andra idioters hundar hela tiden! Nu har han ett sår över ögat, han kunde för fan ha blivit blind!

Nu räcker det. Eftersom pepparspray är olagligt i sverige (vilken idiot var det som kom på det förresten??? Det gör mig också förbannad) ska jag gå och köpa mig Dog Defense Spray så att både jag och Ross ska slippa må dåligt (och så att jag slipper bli tagen av polisen pga. lite pepparspray i fickan).

Jag får väl leva med att bli "den knäppa tjejen med sprayen" som springer omkring på Gärdet. Men jag vill inte att Ross hamnar i ett bråk som leder till infektioner och skit som eventuellt kan ta livet av honom i förtid..
Jag får springa runt hela stan i eftermiddag om så krävs, men jag ska få tag i den här sprayen!




DogDefensSpray_1566.jpg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar