onsdag 1 december 2010

NYVAXAD OCH KLAR


Och nu snackar vi inte om bilen. Syster hjälpte mig vaxa benen (och under armarna - det är liksom lite svårt att göra själv) så nu är jag len och mjuk. :)

Ska ta och blondera håret snart. Även om jag (som Kusin-Ella sa) "inte ser ut som Maria Montazami längre", och den mörkare färgen faktiskt är helt okej - så passar jag bäst som blond. Det visste vi ju i och för sig, men jag trivs bättre som superblond också faktiskt.

Annars sitter jag och funderar på vad tusan man kan ge pappa i julklapp??? :S Har ingen aning. Vi brukar egentligen inte fira jul genom att ge varandra presenter, det brukar vi göra på nyårsafton istället, men jag råkar tycka att det är ganska trevligt att i alla fall ge varandra en liten julklapp på julafton. ♥ Mamma och lillasyster är inte så svåra att hitta på grejer till. Jag vet precis vad syster ska få, men det talar jag inte om! :P

Och för att ge mamma bra idéer till vad jag kan tänkas vilja ha i julklapp, KLICKA HÄR (leta särskilt runt bland ringar och halsband;))


Tumblr_la59aouzqs1qc7ksmo1_500_large





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar